יום חמישי, 6 בנובמבר 2008

רעיונות לדיון סוער במסיבת רווקות

1. מתי להיכנס למיטה בפעם הראשונה עם בחור שיוצאים איתו?
2. מיהי המאהבת הטובה ?
3. איך לא להיות מאהב מבאס?
4. איך ללמד את הגבר להיות מאהב טוב?


כמובן שאפשר לענות על שאלות אלו במסיבת רווקות, ולא בהכרח על ידי סקסולוגית. איך אתן שואלות? באמצעות מסיבת רווקות עם דיון פורה וסוער.

איך מארגנים דיון סוער?
בשלב הראשון צריך לארגן את המקום. אפשר לשבת ליד שולחן גדול עם אוכל ושתייה, או לשבת על ספות נוחות בסלון. מה שחשוב הוא שלכל אחת יהיה מקום ואף אחת לא תשאר בחוץ.

שלב שני - צריך מישהי שתוביל את הדיון. כדאי שמי שתבחר תהיה אסרטיבית וכיפית.

שלב שלישי - מארגנים את כולן במקומות ומתחילים את הדיון. הקציבו זמן מוגבל לדיון.

דוגמה לדיון במסיבת רווקות
"מנחה: טוב בנות, אנחנו רוצות להתחיל. השאלה הראשונה שעל הפרק היא:
מתי להיכנס למיטה בפעם הראשונה עם בחור שיוצאים איתו?
מוזמנת 1: לפי דעתי כל אחת יכולה לשכב מתי שהיא רוצה. אין לי בעיה עם מישהי ששוכבת עם בחור בדייט הראשון. אני לא כזאת, אבל אין לי בעיה עם זה.
מוזמנת 2: עלק לא כזאת. אני חושבת שגם אם נראה כיף לשכב בפעם הראשונה כדאי לחכות עם זה. פעם חזרתי ממועדון עם בחור, והייתי שיכורה לגמרי. שנינו היינו. אז אנחנו חוזרים ומתמזמזים בכניסה, ואז, אני לא בדיוק זוכרת איך, כאילו החלטנו לחכות לפחות לעוד דייט. הוא היה ממש חמוד וכנראה שהוא גם חשב שאני "דייטינג מטריאל".

אז חיכינו ויצאנו אפילו לנמל יום אחד. אז כמובן גיליתי שהוא ממש משעמם ואין לנו כימיה.

מוזמנת 3: אתן מכירות את זה כשאתן במועדון ומתחילים איתכן ברצף 8 בנים. ואז בימים אחרים לא מתחילים איתכן כל הערב...."

אז ככה נראה דיון במסיבת רווקות, זה באמת יכול להמשיך שעות.

אין תגובות: