יום חמישי, 6 בנובמבר 2008

מסיבת רווקים רווקות

לאחרונה הייתי במסיבה ששילבה בנים ובנות - או בשם גנרי מסיבת רווקים רווקות. המסיבה הייתה מאוד מהנה, הרבה יותר טובה ממסיבות פרטיות אחרות. תהיתי מה גרם למסיבה להיות כה טובה, ועליתי על 10 דברים:

1. אחלה אנשים. אם אתם מארגנים מסיבה זו חשוב יותר שהאנשים יאהבו אחד את השני מאשר שיהיה שילוב בין המינים.
2. ערבוב - בדרך כלל מפחדים לערבב בין בנים ובנות במסיבת רווקים רווקות כי מאבדים כביכול את הפתיחות וההזדהות שיש במסיבת רווקים או במסיבת רווקות. מסיבת רווקות נתפסת כמסיבה בה הבנות מדברות על הכל ונפתחות, ומסיבת רווקים נתפסת כמסיבה בה עושים צחוקים ומתפרעים. אם אתם/ן מארגנים כזו מסיבה יותר חשוב לארגן את הערב כך שיהיה חלק לבנות וחלק לבנים. למשל לשלב משחקי חברה הכוללים דיבורים עם משחקי שתייה כיפיים יותר או קריוקי.
3. פעילות - חשוב מאוד לארגן פעילות ושלא סתם ישבו אנשים בלי מעש. למרות שאנשים יגידו שהם לא ילדים קטנים ושהם לא צריכים שיפעילו אותם ברגע שיכנסו לעניין הם יתלהבו.
4. אלכוהול מגוון - מכיוון שיש נשים וגברים חשוב לגוון את האלכוהול, להכניס אלכוהול לגברים כמו ויסקי או בירה ואלכוהול שנשים אוהבות כמו קפירינייה, קוקטיילים מרטיני וכו'.
5. זמן האירוע - אל תארגנו את האירוע מאוחר מדי ודאגו שאנשים יגיעו בזמן.
6. מקום האירוע - שימו את האירוע במקום מיוחד. אולי בחוץ או אם חורף במועדון יוקרתי.
7. אוכל - האוכל לא חשוב במיוחד במסיבת רווקים רווקות, אפשר אפילו לוותר עליו.
8. מתנות - דאגו לעשות פעילות משותפת של פתיחת מתנות קטנות.
9. אירוע לחתן ולכלה - היתרון של מסיבת רווקים רווקות הוא בכך שהחתן והכלה יחד לפני החתונה. זה מאפשר להתחכך ולתת זמן לחברים, מה שאי אפשר בדרך כלל בזמן החתונה. הקדישו זמן לכל אורח ואורח.
10. חוויה - אתם בתור זוג יכולים לארגן מסיבת רווקים רווקות שיתאים לאופי שלכם ולהעדפותיכם.


אין תגובות: