יום שבת, 25 באוקטובר 2008

מסיבת רווקות רעיונות

אם הרעיון של לשלשל כסף לתחתונים של חשפן גורם לך התלבטויות, אל תתייאשי - תוכלי לארגן עדיין מסיבת רווקות מעולה. ניתן לחגוג את היום האחרון של הרווקות בצורה כיפית ושונה. הנה מספר רעיונות למסיבת רווקות שלא הרבה מכירות.

הימורים במסיבת רווקות


החתונה היא סוג של הימור - למה לא להמר בערב הרווקות? אפשר לארגן ערב פוקר או לצאת לשיט הימורים באילת. במסיבות הימורים אפשר להחליף הפסדים כספיים בהפסדי פרטי לבוש או בתחרויות שתייה.

פינוק במסיבת רווקות


דמייני לעצמך את המסיבה הבאה: כולכן מגיעות עם חלוקים אדומים. אתן מוותרות על אוכל לא בריא ואלכוהול, ועושות אחת לשנייה מסאג'ים וטיפולים. זו אחלה דרך להכיר אחת את השנייה. תקנחו במניקור ואיפור ותהיו מסודרות. ערב כזה מעולה להפגת מתחים ולהכרות מעמיקה.

ערב דיסקו

אפשר לארגן ערב ריקודים בסגנון דיסקו או שנות השמונים. חזרו אחורה בזמן לתקופה שהייתן ילדות. יש המון שירים שאפשר לאסוף כמו "ניו אורדר" ו"דפש מוד", ולארגן מסיבה אפילו בבית עם תפאורה, אורות וכיף.

קריוקי


יש משהו משחרר בלזייף לצלילי קריוקי. אפשר להזמין דיג'יי שיארגן מופע קריוקי מושקע. אפשר גם ללכת למועדון קריוקי ולהנות מהאווירה.

מסיבת פונדו


הכינו מסיבת רווקות הכוללת אוכל משמין במיוחד וטעים במיוחד. זה הערב האחרון של הרווקות ואפשר להתפנק.

ערב של כוכבים


אפשר לצאת לעשות קאמפינג בטבע. יוצאים מחוץ לעיר, אולי לדרום, וצופים בכוכבים. אם יש מישהי שיודעת לזהות את המערכות בשמיים זה יכול להיות שיעור מעניין.

ערב תה מתורבת


אפשר לארגן ערב אנגלי הכולל שתיית תה, רכיבה על סוסים, ועוד פעילויות של האצולה. הקשיבו למוצארט בעודכן מדברות על המצב הכלכלי באנגליה.

ערב בילוי ומשימות


רשימת משימות נעשתה מאוד פופולרית במסיבת רווקות בשנים האחרונות, במיוחד כי זה כל כך כיפי. מכינים רשימה עם משימות כמו לנשק בחור טייס, ויוצאים לשטח. על הכלה להשלים כמה שיותר משימות. ערב כיפי ביותר.

ערב סטנד אפ


אם אתן רוצות לצחוק אפשר ללכת לערב של סטנד אפ. קומיקאית מאוד טובה היא עדי אשכנזי. אופציה אחרת היא להזמין סדנת אילתור לביתכן

סיבוב נסיעה בלימוזינה


אם הכלה רוצה להנות מהחיים הטובים, למה לא לתת לה לערב אחד? הזמינו לימוזינה שתסיע אתכן לאורך הרחובות של העיר.

אין תגובות: